tisdag 7 augusti 2012

Kuddar

Igår sydde jag två nya kuddfodral, efter en beskrivning i tidningen "Handarbete & pyssel". Tygerna har jag köpt på IKEA och storleken på dessa fodral är ca 60x50 cm. Jag har även sytt ytterligare en kudde men har inte fotat den ännu.


Och som vanligt har jag också gjort några armband... De två första är i min favoritteknik Flat Spiral. Dessa verkar även vara mest populära när jag står och säljer på marknader.  De tre platta armbanden på sista bilden är i Peyote-teknik. De platta armbanden är väldigt bekväma att bära, men tyvärr inte några storsäljare...




2 kommentarer:

  1. Åh jag tycker om dom platta! Jätte fina, och snygg på armen, dom andra är ju också grymma... alla e fina. Jag är så imponerad av det här. Och så kan du sy oxå... :)

    SvaraRadera
  2. Tack :) Dock syr jag hellre än bra...

    SvaraRadera